Przyjmowanie i załatwianie spraw
Skargi i wnioski do Instytucji Kultury Ars Cameralis można zgłaszać:
Osoby zainteresowane bezpośrednim kontaktem z Dyrektorem Instytucji proszone są o wcześniejsze ustalenie terminu spotkania za pośrednictwem sekretariatu: tel. 32 257 06 01.
Dyrektor Instytucji lub osoba przez niego upoważniona przyjmuje strony w sprawach skarg i wniosków w pierwszy czwartek miesiąca w godzinach 12:00 – 14:00, po wcześniejszym umówieniu spotkania w sekretariacie.
Przy wnoszeniu skarg i wniosków stosuje się odpowiednio Kodeks postępowania administracyjnego (art. 63 par. 1) oraz Rozporządzenia w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (par. 5).
- telefonicznie: 32 257 06 01
- pocztą elektroniczną: info@arscameralis.pl
- listownie na adres: Instytucja Kultury Ars Cameralis, ul. Juliusza Ligonia 7, 40–036 Katowice
Osoby zainteresowane bezpośrednim kontaktem z Dyrektorem Instytucji proszone są o wcześniejsze ustalenie terminu spotkania za pośrednictwem sekretariatu: tel. 32 257 06 01.
Dyrektor Instytucji lub osoba przez niego upoważniona przyjmuje strony w sprawach skarg i wniosków w pierwszy czwartek miesiąca w godzinach 12:00 – 14:00, po wcześniejszym umówieniu spotkania w sekretariacie.
Przy wnoszeniu skarg i wniosków stosuje się odpowiednio Kodeks postępowania administracyjnego (art. 63 par. 1) oraz Rozporządzenia w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (par. 5).